Hösten är verkligen här

Nu har jag snart jobbat en hel månad. Inte vabbat en enda dag vilken kommer innebära FULL lön den 15e. Woohoo!!

Det kommer kännas lyxigt att få full lön när man denna månaden fick ut 1300kr från försäkringskassan.

På måndag är det oktobermånad. Oktober?!

Var det inte nyss juni?

Jag väntar fortfarande på sommarens ankomst, men den blev vi blåsta på. Insåg häromkvällen att vi fortfarande hade täckena kvar i sängen, ett tydligt tecken på en värdelös sommar.

Hoppas bara skitvädret september har bjudit på är slut och vi istället kan få en färgglad och härlig höst som varar enda till mars ;)

Att vara heltidsarbetande tvåbarnsmamma har börjat landa. De första veckorna jobbade jag över varje dag! SÅ mkt att ta itu med.

Men nu börjar vi landa i allt det nya på jobb.

Det härliga med mitt jobb just nu är att vi fått en chef som tillåter oss att vara kreativa. Igår lyckades vi genomföra förändringar som vi velat göra i flera år men inte fått.

Lobbyn och shopen är ommöblerad och det blev SÅ bra. Det är kul att gå till jobb nu.

Förutom jobb, kuggat körkort, dagisungar och vardagsstress kan jag även addera utebliven träning.

Men på måndag ska jag ta itu med det igen. Min rygg mår inte bra nu. Har inte tränar på snart en månad då jag fokuserat på körningen.

Det är även slutsyndat på måndag.
Ordning och reda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0