I Did it- efter 12 år!!

I måndags klarade jag uppskrivningen efter att hela dagen ha pendlat mellan total likgiltighet och fullständig panikångest. 60/65 så jag blev klart godkänd!

Sen igår kl 1330 hade jag uppkörning efter en körlektion som gick åt helvete. Men jag klarade uppkörningen.

En ung kille, 35-40 år. Kändes bra.

Ofattbart.

Efter 12 år är jag i hamn. Skam den som ger sig.

Första bilturen gick till Oxie och hem till mina föräldrar. Idag agerade jag chaufför när vi blivit bortbjudna på middag, så för en gångs skull gick Johan ta en öl och två, lite snaps och whiskey!

Gick bra att köra hem med två sovandes barn, trots regn och mörker.

Det är kul att köra bil!!!

Sjukt stolt över mig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0