Varför väntade jag så länge??

Sitter på bussen nu påväg hem igen efter mitt allra första besök hos kiropraktorn.

Och enda tanken jag tänker är: varför väntade jag så länge?

Kiropraktorn jag träffade var en mjuk, söt och snäll tjej i min ålder.

Mycket skicklig!

Hon knakade loss mina skulderblad, korsrygg och bäcken. Hon stretchade ut min sätesmuskulatur och så masserade hon min rumpa och ryggslut med en sån infrarödmassagemaskin.

Och förutom att jag nu kan andas utan spänningar i hela ryggen så svettas jag massor. Maskinen fick igång blodcirkulationen deluxe och det behövdes.

Hon visade mig hur jag ska sitta. Hon visade mig även två övningar jag ska göra varje dag.

Ska dit igen på onsdag!

Så småningom ska hon hjälpa mig bygga upp ett träningspass som jag kan köra på gymmet sen.

Känns riktigt bra.

Även om det är på andra sidan stan så är det värt det.

220 kr per besök upp till 1100 sen får man frikort!


Kommentarer
Postat av: Catharina

Men vad bra!! Hoppas det fortsätter åt rätt håll :)

2012-05-04 @ 17:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0