Me, myself and I


Här är fem olika hårfärger och frisyrer som jag har haft sedan jag träffade Johan.
Längst upp till höger har jag min absoluta favoritfärg -  SVARTTULPAN! Jag älskar att vara mörk.. och den här färgen är magiskt snygg. Bilden är tagen ca 6 månader innan jag träffade Johan. Längst ner till höger var julen 2004, då gick jag all in. Riktigt snyggt var det faktiskt. Svart i luggen och så blont som låg liksom under hela.. och så då vinrött längst bak. Bakifrån såg det ut lite som flammor när det blonda lös igenom mellan det svarta och röda. Vild ´n crazy!

Bilden längst upp till vänster där har jag nån blond/kopparvariant med uppklippt och pannlugg. Det var frisyren och färgen jag hade efter bilden längst ner till höger.

Bilden längst ner till vänster är taget när Freja är 2 månader gammal, dvs drygt fyra år sedan! Ljusbrunt med blonda slingor och pannlugg. Riktigt snyggt MEN sådär ser jag bara ut samma dag som jag lämnat frisören. Då mitt hår är lite lockigt så krävs det massa plattning och föning, och det har jag varken lust eller ork till!

Bilden i mitten är dagen för en vecka sedan. Blond-deluxe! Johan menade på att jag var blond när vi träffades, så det är ju falskmarknadsföring att inte vara det ;) Jag blonderade mig för hans skull... själv tycker jag faktiskt inte att det är särskilt snyggt. tycker jag ser blek ut.. och så blir det inte riktigt blond då jag har så mkt rött i mig själv.

Men jag har införskaffat silvershampoo nu så det ser iaf bättre ut! Men när det är dags att återgå till jobb i september så blir jag mörk igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0