Inte en skänk från ovan direkt - cykelkärran från helvetet!

Himmelen och jordens skapare... HJÄLP!

I tisdags köpte jag då äntligen ett fäste till cykeln så att jag kunde fästa fast cykelkärran jag fått av min syster.

HERREGUD, varför gjorde jag det?

SHIT vad tungt det är.
Jag har idag, efter att igår ha premiärcyklad med Freja i kärran och Vicke i cykelsitsen igå, TRÄNINGSVÄRK i princip ÖVERALLT.

Hela min rygg gör ont för att inte snacka om benen hahaha
Galet!

Men inte så konstigt, kärran väger 10 kg och ungarna väger 30 kg tillsammans, så det är 40 kilo extra förutom mig själv o cykeln.



Freja o Vicke provsatt i kärran i tisdags <3



Viktor fick dock sitta i sitsen som sagt när det väl var dags att cykla. Väl inpackad ;) Men ack så nöjd!

Om två veckor har min kropp vant sig vid extra vikten, tills dess är det iaf sjukt bra träning och vi kommer fortare från och till dagis.

#winwin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0