Gi funkar

Måndag idag och dags att väga mig.
Första veckan med gi har funkat bra. Inga större frestningar som jag inte kunde motstå.

Fredagens student var ju en guldgruva med buffémat. Kyckling, rostbiff, fläskfilé, grönsallad, ostar och såser. Perfekt :) hoppade alkoholen och tårtan!

Heja mig!

Lyckades till och med hålla mig ifrån sötsakerna på barnens kallas igår. Åt fruktsallad och grädde!

Med igår kväll var jag trött som ett as och syndade med en kanelbullar. Vem kan motstå min mammas nybakade bullar??!! ;)

Resultatet då!

-2.3kg första veckan!!
Känns bra :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt Kim, bra jobbat!!

Svar: Tackar <3
Världens lyckligaste mamma/fru <3

2012-06-11 @ 11:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0