Slutplanering av körkortet

Igår gjorde jag och min lärare tillsammans med receptionisten på bilskolan den slutliga planen för min körning.
Det känns oerhört bra.
 
Som det ser ut så kommer jag köra dubbellektion idag, den 18 och 19 juli sen har jag en paus till den 14 augusti då min lärare har semester. Och under denna tiden ska jag traggla teori utav bara helvete ;)
 
Sen kör jag enkellektion den 14 och 15 augusti, och sen blir det dubbellektioner den 27 och den 29 augusti. Och därefter har jag dubbellektioner den 3-4 september på kvällen och sen dubbel den 11-12 september.
 
Uppkörning och uppskrivning blir antagligen den veckan, i mitten av september.
Igår avslutade jag iaf delen om enkelriktade gator, och detta avslutades i mina kvarter, så efter lektionen sa min lärare till mig att jag kunde köra hem mig själv :)
 
Det kändes stort och spännande att få köra hem. Roligt var också att körningen gick mkt mkt bra, eftersom jag kände till alla gatorna och alla "fallgropar". Så när vi kom till sporthallen svängde jag vänster och sen höger direkt in på simrisbanvägen och på så sätt undvek jag ett vägarbete och ett rödljus!
 
Min lärare blev mäkta stolt över mig, min planering, placering och körning.
Jag blev lika stolt! Heja mig!
 
Ikväll blir det cirkulationsplatser, min största skräck.. men det är bara till att ta tjuren vid hornen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0