Närmar sig slutet

Nu är tre veckors intensivkörning till enda. Utfallet blev inte riktigt som jag trott, även om jag inte riktigt vet vad jag trodde. I tisdags tog jag mig an stadskörning. Och lektionen på 80 minuter var en enda lång plåga. Jag var så sjukt nervös och stirrig så att det gick skitdåligt! Efter lektionen frågar min lärare mig när jag har halkan. När jag svarar på fredag säger han: ojdå! #fail Detta resulterade i att vi i torsdags innan lektionen flyttade min halka till nästa fredag istället, fredagen den 13e :) Men när jag på torsdagen körde stadskörningen för tredje gången gick det skitbra. Jag hade koll och kände mig riktigt bra. Då säger min lärare att jag nog ändå hade klarat halkan som igår iaf. Men det känns faktiskt bättre att köra den på fredag istället. Vi har även diskuterat hur många lektioner till jag ska ta och min lärare sa 20, Max. Så jag har bokat in 10 ;) Stressen kommer lite nu då min lärare går på semester den 21 juli och kommer tillbaka i mitten på augusti. Så min sista lektion är den 18 juli och sen kör jag igen den 14 augusti :/ MEN min lärare tror det kan vara av godo att pausa lite med körningen så att det hinner landa och att jag under denna pausen toktragglar teori. Och att vi siktar på uppkörning och uppskrivning i september. Han tyckte absolut inte att vi skulle dra ut på det, utan att vi skulle försöka hitta två dagar i veckan efter semestern så att jag blir klar. För jag har inte mkt kvar nu. Så mkt hänger på mig! Jag får helt enkelt tuffa till mig, börja våga mer utan att utsätt mig och andra för fara och plugga så in i helvete så att alla regler osv sitter den 14 augusti! Måste medge att jag känner mig mindre stressad och pressad nu när jag vet att jag har iaf ytterligare två månader på mig att sätta det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0