Måndagens tidsfördriv

Tio första:
Första bästa kompis: Anna Augirre
Första bil: Har ingen bil än, men ett körkort på gång, alltid nåt
Första kärlek:
Tommy Nilsson... jupp han hette så... sjöng alltid Tommy tycker om mig ;) för det gjorde han faktiskt!
Första husdjur: som var mitt, min kanin Hoppsan. Men annars var det familjens golden, Cindy!
Första semester: det kommer man ju inte ihåg.... men första gången jag åkte utomlands med mina föräldrar var 1991, då åkte vi till Ungern 3 veckor.
Första jobb: Sommarjobb på McDonald´s genom ung i sommar, sjukt roligt!
Första köpta skiva:
singel.... Always med Bon Jovi =)
Första riktiga kärlek: Johan så klart, mannen i mitt liv!
Första piercing: Öronen... sen har det blivit ett par till efter det... med dom är borta nu!
Första konsert: Mora träsk när jag var liten... minns inte vilken ålder!

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken:
En iskall Schöfferhofer för nån dagar sedan
Senaste bilfärd: När jag körde mig själv hem efter körlektionen i fredags.
Senaste filmen du såg:Taledega nights the ballad of Ricky Bobby
Senaste ringda telefonsamtal: till Johan igår förmiddags.
Senaste badet: i badkaret för nån vecka sedan
Senast spelade cd: lnge sedan man spelade skivor, använder bara spotify
Senaste kyss: kl 09 när mannen gick till jobb
Senaste måltiden: frukost bestående av en smoothie

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Jajamensan! Rickard var ju min bal-date, det får man väl räkna som en date ;)
Blivit raggad på av bra kompis flickvän/pojkvän: Ja
Blivit kär vid första ögonkastet: Jajamensan!
Fastnad med blicken i någons urringning: Jupp... tror att vi tjejer är mer bröstfixerade än någon kille faktiskt!
Fått ditt hjärta krossat:
Jupp! O rastade 10 kilo på en vecka....
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Absolut inte!
Haft ett one night stand: Been there, done that, got the t-shirt.... men om jag ska vara ärlig så har jag iaf känt mina one-night-stands killar! (fast jag vet inte om det räknas som one-night-stands eftersom det oftast har blivit nån gång igen...)
Busringt till någon: Jupp, det var ju det roligaste som fanns när man var yngre: Hej, är det Storm på stora nygatan? Ja! Håll då i hatten HAHAHA

Sju saker du har på dig just nu:
Byxor, linne, Bh, Trosor, vigselring och förlovningsring

Sex saker du gjort idag 
Bytat blöja
ätit frukost
druckit kaffe
bloggat
ätit lunch
Spelat spel på mobilen

Fem favoritsaker utan rangordning:
Min underbara familj
Malmö FF
Vårt hus
Min iphone
Min ASUS-dator
 
 Fyra personer du skulle kunna berätta allt för utan rangordning:
Johan
Mamma
Amy
Cindy
 
Tre val:
Blått eller rött: svårt val...beror på om det gäller kläder eller politik! Men favoritfärgen är röd
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Choklad

Två saker du vill göra innan du dör:
Leva livet till det yttersta med min familj!
Besöka alla huvudstäder i Europa

En önskan:
Just nu: Bli klar med mitt körkort
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0