Veckans meny!

Nu är det ordning på torpet igen. Jag har nyss gjort meny för lördag-lördag.
Alla recept från den nya kokboken jag fick i tisdags: Smart mat.

Supersmarriga recept. Jag lägger upp recepten efter hand sen.

21: Sparrispaj med parmaskinka - 11 ProPoints
22: Maharadjans scampi - 8 ProPoints
23: Fjärilskotlett med ungsbakad potatis och vitlökssås - 13 ProPoints
24: Hemmagjorda köttbullar och potatismos med pressgurka o brunsås - 11 ProPoints
25: Nudlar med grönsakswok och kotlett - 10 ProPoints
26: Mustig köttgryta med potatis - 10 ProPoints
27: Kycklinglasagne - 11 ProPoints
28: Apelsincouscous med kyckling - 9 ProPoints

Ser redan fram emot allt mumsigt jag ska få äta i veckan :)



Visst ser det gott ut?
(Bilderna är lånad från viktväktarnas hemsida)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0