Turning 30!

Idag är ingen vanlig dag,idag är det min 30 års dag.
Hurra hurra hurra!

Trodde dock att jag skulle lägga mig igår som en trött, sliten 29 åring och vakna som en pigg, fräsch och snygg 30 åring. Men det smet sig kan jag säga. Klockan 02 började Freja gnälla, hon blev rädd för blåsten utanför. Det lät som det knackade på hennes fönster. Helt galet, trodde verkligen att hon skulle somna om, men icke.

Mellan 02-05 låg hon i vår säng och snackade hål i huvudet på mig. Hon var jätterädd och kunde inte somna om. Men efter många om och men somnade hon då äntligen... men vad spelar det för roll när Vicke vaknade kl 07 :/

Tröttare än en ålderdomshem är jag. Men det ska väl kännas när man blir gammal ;)

Grattis till mig iaf!


Dessa fina tulpanerna fick jag av min älskade man <3
Datorn fick jag ju redan förra veckan!

Snart kommer Cindy och Theo hit och myser en stund med oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0