Time flies

Igår var jag och två andra tjejer hembjudna på lunch hos en gemensam vän till oss alla.
Vi skulle vara där kl 11, men vi fick åka hemifrån redan kl 10 då vi bokstavligt talat skulle till andra sidan stan.

Men det var inga problem. Freja älskar ju att åka buss, så det var ju halv nöjet med att bli bortbjuden ;)

Jag hade dock inte väntat mig att vi skulle stanna SÅ länge. Men visst är det kul när det inte blir som man tänkt sig, iaf när det går på det positiva hållet.

Fyra mammor och fem barn varav 4 st av barnen var under 1 år :) LOVELY!

Fast Vicke började hela träffen med att skrämma livet ur Movits ;) Stackarn!

Supertrevligt var det iaf, och jag ser framemot en ny träff ganska snart igen.

Vicke skulle absolut inte sova igår, han kämpade emot fram till kl 1530, då slocknade han äntligen, sov 40 minuter!

Freja vblev också trött och när kl var 16230 tyckte hon att vi skulle gå hem. Vi låter sällan hon bestämma när vi ska åka hem, då det inte är hon som bestämmer helt enkelt, men igår fick hon som hon ville. Och tur var väl det, för det tog 2 minuter efter att vi stigit på bussen innan hon sov. Det tar på krafterna att underhålla fyra bebisar ;)




Linda bjöd på tacolunch - LYX



Mycket snack, mycket skratt och massa bebismys. Precis som det ska vara.

Tack alla snälla söta för igår <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0