Tillgänglig 24/7



Fick reda på av en kollega att Scandic skrivit avtal med Fitness 24 seven, så nu funderar jag allvarligt på att teckna ett kort med dom.

Men det får bli i mars, när vi har pengar, för även om jag får ut kostnaden på min friskvård så ska man ju ha pengar till att betala det med först.

Tänker inte sluta träna med wiiet, men det kan ju vara bra med kompletternade träning. Vikter och löpband osv.
För det kanske inte är så kul att gå ut o gå i regn, men att cykla till 24/7 som ligger på segevångstorget tar mig 5 minuter, och det kan man ju utstå för att ta sig till gymmet.

Behöver träna med vikter också för att stärka ryggen osv.

Tror till och med att jag har kvar schemat för träning som jag fick av PTn Tim jag anlitade första gången jag tecknade medlemsskap på 24/7.

Och iom att dom har öppet dygnet runt så skulle jag kunna träna närsom.
MAn går ju inte och lägger sig kl 20, så även om Johan kör pass på Friskis kl 19 och är hemma kl 2030 så är det ju inget som hindrar mig för att cykla till gymmet och köra en timme efter att han har kommit hem. BArnen sover ändå och Johan ska duscha och sånt...

Man ska bara komma loss. Men jag MÅSTE komma loss nu. Det är verkligen slut på dåliga bortförklaringar och återfall....
Jag är värd en sund kropp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0