Supermamma-dräkten!

Tr på mig supermammadräkten efter att ha insett att mina barn helt enkelt inte behöver sova tillskillnad från deras mamma.

Jag får väl sova när jag dör helt enkelt.

När Viktor sov mellan 0630-09 var Freja vaken... och när Freja sedan började bli trött vid 1130 så kom hon ju på att man kunde hålla sig vaken genom att dansa och sjunga, för sova detska man helt enkelt inte.

Så nu skiter jag i vilket!

Jag tänker inte duscha, tänker inte borsta håret, tänker inte klä på mig "riktiga" kläder, tänker inte städa och tänker definitivt inte tvätta.

Jag ska när Viktor somnar, vilket han gör förr eller senare, muta Freja med popcorn och soffmys.
Så kroppen åtminstone får vila lite.

Tills dess.... ska jag dricka kaffe och lägga pärlbrickor med min överenergiska dotter med lillebror plöjor i gåstolen!

Trevlig tisdag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0