Största förloraren?!

Helt ärligt.... 16 kg på en vecka, det är ju inte på några som helst sätt eller vis rätt och riktigt.
Jag VET att man som överviktigt/fetma bär på mycket vätska. Men 16 kg, det är helt galet.

JAg satt och tittade på biggest looser i torsdags och blev arg. Där har deltagarna gått ner som minst typ 3.5 kg på en vecka och blir bevikna. FÖR HELVETE!

Hur kan man bli besviken av att gå ner 3.5 kg?? Hur kan det ens vara ett rimligt mål att gå ner 10 kg på en vecka??

Det är helt VANSINNIGT!

Jag FÖRSTÅR att man vill ha snabba resultat. Vem vill inte det?

Jag tycker såklart att mina ynka 0.2 kg i viktminskning de senaste gångerna har varit ynkliga, men det är trots allt viktminskning. Såklart borde jag kunna gå ner iaf 1 kg i veckan. Men jag skulle ju aldrig förvänta mig att jag skulle gå ner 16 kg på en vecka.

NEJ jag väger inte 180 kg. Men jag har vägt 142 och inte fan gick jag ner 4 kg i veckan för det!

Såg reprisen av den amerikanska versionen i torsdags, och då vann en tjej om hade gått ner 57 kg. på TRE månader.

Alltså jag HOPPAS att folk förstår att människorna som deltar i dessa tävlingarna gör inget annat än äter, tränar och sover.

Dom tar inte hand om barn, dom lagar inte mat till en hel familj, dom jobbar inte!
Det finns INGEN människa som lever ett normalt liv med normala dagliga hinder som kan gå ner nästan 60 kg på tre månader. Det är nästan 20 kg i månaden. ett snitt på 5 kg i veckan! det är 0.7 kg OM DAGEN!

ORIMLIGT!

Min mening iaf! Och nej jag är inte ens avundsjuk!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag tycker inte heller att det är rimligt att gå ner så mycket på så kort tid. Det enda jag tänker på runt finaltiden på detta program är hur mycket lös hud de har för att kroppen inte fått en chans att hänga med.

Dock blir jag lite inspirerad att det faktiskt går att gå ner i vikt om man ger sig f*n på det.

2012-01-16 @ 11:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0