Shoppingfynden



Häftig jacka med snedknäppning till Viktor. 199 kr på H&M.



Coola skor till lillkillen. Fanns i brunt, vitt, blått och grått också. Kunde inte riktigt bestämma mig, då jag är skonarkoman. Men tog svarta för det passar till allt.



Fyra dregglisar till sagelmonstert. 49.50 kr /2 pack



Och så fick Frejisen nya varma vantar. Och helt ärligt så har jag nog aldrig sett henne bli SÅ glad för någonting tidigare.
Hon blev helt förälskad i dom med en gång. Hon SPRANG in till sina fröknar för att visa sina nya vantar. Hon trodde det var mina först men när jag berättade att det var hennes kastade hon sig om min hals och sa: Tack snälla mamma! Dom är JÄTTEFINA!

<3

Ibland behöver presenterna inte vara så avancerade för att bli uppskattade :)


Kommentarer
Postat av: sarah

Du har fått en utmaning i min blogg :)

2012-01-27 @ 11:48:25
URL: http://minbebis.com/blogg/hotmama/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0