shame on me!

Ikväll ska jag till viktväktarna och skämmas.
Jupp så är det bara. Jag har garanterat gått upp i vikt. Men jag vet om det och jag vet vad det beror på.
Men ikväll är det upp på vågen igen och sen är det fullt ös.

Inga fler högtider som kan ställa till det för en. Nu tar jag tjuren i hornen och går all in!

Men vad spelar det för roll att jag har gått upp i vikt? JAg vet ju vad det beror på, och jag vet att jag kan göra något åt det.... det är ju bara mig själv jag lurar och går besviken.

Men det är slut på det nu.

HAr lurat mig själv också genom att använda vätskedrivande. Men det är ju inte vätskan jag vill bli av med utan fettet... så slut på vätskedrivande och fokus på rätt mat och träning.

Nu har det snart gått tre veckor av det nya året och jag har inte tränat ett enda pass... DÅLIGT.
Shit så fort man försoffar sig.

Är man inte van vid att träna och måste träna för att må bra då är det så jäkla lätt att falla tillbaka i gamla vanor. Man gör det nästan utan att reagera.

Men nu är det stora röda varningsflaggan som vajar. Nu finns det inga undanflykter. Nästa högtid är midsommar... och fram tills dess har jag inga hinder, bara mig själv.

4½ månad.... Mål: Att gå ner minst 10 kg till midsommar!

Jag ska inte lägga så stor press på mig vad gäller träningen, men jag ska göra situps, rygglyft och armhävningar VARJE dag.

Jag har ju dessutom slagit vad med min killkompis om att jag ska klara göra 10 armhävningar på TÅ den 1 juni, så jag får väl sätta igång och träna!

Återkommer ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0