Nu kör vi!

Jag har mailat till vår kontaktperson på fitness 24 seven nu och han har skrivit upp mig på deras lista över intressenter för årskort till företagspris.

Suveränt!
Så nästa vecka ska jag pinna iväg till anläggningen på Segevångstorget och lösa ut mitt kort :)

Underbart. Satt igår och kollade på deras pass/klasser som dom kör på anläggningen vid värnhem och där var massa pass som föll mig i smak, på bra tider. Och det verkade inte svårt att få plats på passen i heller, vilket jag ofta upplevde att det var på friskis.

Där fanns indoor-walking, afropowerdance, core, bodypump, bodybalance, bodystep eller varför inte lite Aerobicstriptease??

Nej men jag är taggad, för alla ovanstående pass är pass som jag skulle kunna tänka mig. Bodypump och core samt IW mest faktiskt. Och dom har passsom startar mellan kl 1730-2000 varje dag, klockrent!

Nu ska jag bara bli frisk också så jag kan börja träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0