Mys-onsdag

Efter att jag lämnat Freja på dagis möte jag upp finaste Cindy och Theo för att gå en liten rund innan dagens aktivitet: Kafémys i kyrkan.

Kyrkan? JUPP
Kirsebergs kyrka är fantastisk på alla sätt och vis. Jag ÄLSKAR den kyrkan. Det är en kyrka, men det känns inte så påtvingat religiöst, utan avslappnad, familjärt och mysigt.

Det var helt fantastiskt trevligt. Barn som lekte och var glada, mammor som fikade och pratade.

Ska definitivt dit igen på onsdag, men vid lunch ska vi ta våra pluttar i vagnen och gå till Frejas dagis och hämta upp henne och sen gå tillbaka tll kyrkan, för på eftermiddagarna för även äldre barn vara med. Och jag tror Freja kommer gilla det :)

Tack Cindy för att du övertalade mig att följa med :)

Och tackvare den här planerade aktiviteten har jag också lyckats gå ihopa 1½ mil! Lovely!!! Men det känns i benen, fogarna och fötterna nu. Blir defintivt ett bad när barnen somnat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0