Mått

Underbart är det när man inser att man har tappat ett par centimetrar och inte bara kilon.

En månad sedan jag mätte mig så jag snurrade måttbandet runt mig och fick följande resultat sen förra månaden

Vad: -0,5 cm
Knä: -2,2 cm
Lår: -2 cm
Höft: -4cm
Midja:-0 cm
Byst: -0cm
Hals: -0 cm
Överarm: -0,5 cm
Totalt: -9.2 cm

Har sedan den inskrivningen på vv i november tappat följande:
Vad: 2.5 cm
Knä: 2.5 cm
Lår: 14 cm
Höft: 7 cm
Midja: 9 cm
Byst: 3 cm
Hals: 1 cm
Överarm: 1 cm
Totalt: - 40 cm

WOOOHOOOOOO


Kommentarer
Postat av: Malin S

Hej hej!

Jag tyckte nupo va äckliga! Jag fick provpaket och sen så vart det inge mer! Jag älskar cambridge som är supergoda!

Jag valde att göra en gastric bypass då jag har en ryggskada och är stelopererad och inte kan röra mig som jag vill samt att jag äter medicin som gör att man går upp i vikt. Så för att ställningen i ryggen ska hålla så valde jag att operera mig eftersom jag måste ner till 65 kilo. Det går sakta men säkert men skinnet hänger med så jag är inte ledsen för det. Surt att se samma jävla siffra hela tiden bara! ;)

Jag vägde 146 som höggravid och gick ner 40 kg mellan barnen (23 mån mellan dom) Och sen har jag pendlat upp och ner och upp och ner... Men nu bara ner.. =) Så operation va rätt för mig. Det är en stor och livsförändrande operation som många tyvärr ser som en "quickfix" fast det inte är så.. Man får kämpa som fan för att gå ner precis som alla andra.. Oftast hör man bara om dom som RASAR ner... men det är många som det går långsamt för just för att kroppen är sönderbantad. Jag vägde 110 kg dagen då jag opererades. Och idag väger jag 84.

Men om igen det bästa valet jag gjort!

Lycka till med nupo!

Mvh

Malin



_______________________

I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

2012-03-07 @ 15:58:34
URL: http://frnfetmammatillhotmama2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0