Klumpigast i stan

I torsdags visade min dotter prov på att hon verkligen är ägaren av Malmborgska-gener!
Hon gjorde en piruett på vardagsrumsgolvet och ramlade, bokstavligt talat, med huvudet rakt ner i golvet och slog i munnen.

Bet sig i både över och underläppen. Och det kom en massa blod, såklart. OCh när jag lyckats torka bort blodet så såg jag att hon hade fått en smäll på höger framtand också. Helt blå var hon på tandköttet ovanför tanden, så jag ringde till tandläkaren, och vi fick en akuttid.

Men det var ingen fara på taket. Blev dock beordrad att äta mjukmat i 2 veckor.
Men redan nu ser man att det har lagt sig. Så det är nog ingen fara.

Har anmält et till trygg hansa såklart. Man vet ju inte vad som händer i framtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0