Jävla halsjävel!

KUL... NOT!
Igår kväll när jag stod och lagade middag kände jag hur min hals börjar svullna upp och sticka. Det blev bara värre och värre. Ett tag funderade jag till och med om det var en allergiskreaktion för det blev väldigt svullet.

Men svullnade la sig.
Jag kände mig halvt mörbultad så det blev sängen ganska tidigt efter att han hinkat i mig typ en liter te med honung.

Tyvärr vaknade Viktor vid 2330 och vägrade av någon anledning att somna om, först kl 0140 gav han upp och somnade.

Men sen sov han... hela natten, precis som Freja. Tack för det!
Däremot vaknade Freja i vanlig ordning vid 07 och Viktor kort därefter. Men idag var min man helt fantastiskt gullig, för han gick upp och tog dom båda två och lät mig sova.

Och jag sov till 0930. Välbehövligt!
Ändå kändes det som om någon kört över min kropp.

Sådär kul att bli sjuk nu... NU när jag kommit igång med Viktväkteriet och ville träna och spurta på... nähä....

Men frågan är om det är förkylning/influensa jag fått eller om det kan vara så att jag frisläppt en massa slagprodukter aka skit i kroppen nu med viktminskningen och träningen...

För jag känner mig inte förkyld... bara öm i ALLA musklerna och som ett rivjärn i halsen.

Jaja hoppas det släpper snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0