Ibland löser sig problemen av sig själv!

Igår hällde Freja kaffe över min gamla sketna HP. Den har länge sjungit på sista versen, men vi har känt att den funkar och att den får hänga med tills den ger upp.

Och det gjorde den igår efter kaffedoseringen!
Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta.

Men när jag berättade det för Johan så bara skattade han och sa att han hade en lösning på det.

JAHA???

Då visar det sig att Johan har köpt en dator till mig i 30 års present. Även om jag inte fyller år förens om en vecka, så fick jag den nya datorn idag. En superläcker ASUS, och det bästa av allt: Det tar inte ett halvt sekel att starta upp den <3

Min man är tamejfan det bästa som finns!

Älskar honom SÅ mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0