funderar på..

... om jag ska börja gå på vv-möte kl 0930 på tisdagar eller kl 12 på torsdagar istället.
Johan har börjat nytt jobb och kommer hem lite senare på kvällarna. Dessutom tycker jag det är rätt så jobbigt att gå iväg hemifrån på kvällen och dessutom cykla till mötet utan att ha ätit middag, och sen äta när man kommer hem kl 20 känns inte som en bra lösning.

Därför hoppas jag att Ira, konsulenten på vv, kan ge mig ett OK på att kunna gå kl 12 på torsdagar, och att jag kan ta med mig Viktor. För då skulle jag kunna äta frukost, lämna Freja på dagis, gå hem och landa en stund, dricka lite kaffe och fixa det som behövs fixas hemma, och sen vid 11 packa ner Vicke i vagnen, snöra på skorna och GÅ bort till viktväktarna, vägas, sitta med på mötet, ge Vicke lunch under tiden, gå ifrån mötet, hämta Freja och sen hem och äta senare lunch.

På det visset kommer jag ifrån kvällstiden, sena middagstiden och jag behöver inte känna ångest över att jag inte kan äta under dagen.

Jag VET att det är helt idiotiskt. För man bör kunna äta lunch/middag/fika osv under dagen innan vägning iaf och ändå uppnå en viktminskning. Men jag funkar inte så, jag kan inte äta innan vägning....

Håll tummarna för att Ira ger mig ett OK på torsdagar med barnvagn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0