Bättre överviktigt än skitviktig ;)

Tjo vad det var livat i holken!

JAg bestämde ju mig för att börja gå kl 12 på torsdagar istället för kl 18 på tisdagar.
Så imorse efter att jag lämnat Freja på dagis promenderade jag vidare till Entré för lite shopping till Viktor.

Shoppingen gick betydligt fortare än vad jag trodde så redan 1030 var vi klara.... hmmm..vad skulle vi nu hitta på i 1½ timme? Så vi köpte oss en kaffe o satt o tittade på varandra.

Klockan 11 gav vi upp o började promenera mot viktväktarna. Vilket såklart ledde till att vi kom förtidigt. Lite griniga miner blev det, men det löste sig. Förstår om dom har saker att fixa INNAN det börjar. Men jag ville bara komma in så jag kunde mata Viktor. Men han fortsatte sova, och jag fick väga min innan och så gick vi igen innan klockan ens hann bli 12.

Men jag är så SJUKT LYCKLIG. För vågen var min kompis.
-2.8 kg

Kändes grymt bra!
Så nu är nyårsvikten samt födelsedagstårtan borta och ett par hekto till.

TOPPEN!

Supermotiverad.
SÅ motiverad att jag faktiskt åkte hem efter vägningen för att äta lunch istället för att hämta Freja på dagis påväg hem. Tänkte att en halvmils promenad till kan ju knappast skada ;)

Så nu är vi färdigätna både jag och Viktor, så nu ska jag packa ner han i vagnen igen, snöra på mig skorna och bege mig till dagis.

Lägger upp bilder på mina fynd sen!

PUSS på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0