AWARD

Jag har fått en bloggaward <3 Av en tjej som heter Sara, ni hittar hennes blogg här. Sara och jag födde vars en son den 30 juni 2011, och båda dessa gossar har namn på V :)


När man har fått den här utmärkelsen är det tänkt att man ska göra det här:
1. Klistra in awarden på din blogg
2. Tacka personen som gav dig awarden och länka till bloggen
3. Välj ut fem personer/bloggar som du vill ge awarden till
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra!

Mina fem awars går till:

Sarah Lindskoug aka Hotmama! Sarah är en av mina absolut bästa vänner och driver en väldigt framgångsrik blogg på min bebis. Sarah och jag har känt varandra länge. Vi fick dessutom vars en son med 3 dagars mellanrum!

Hanna Ohlzon min fina vän som bor i huvustaden. En fantastisk tjej, som jag faktiskt aldrig har träffat men pratat med med jämna mellanrum sedan våra äldsta barn föddes sommaren 2008. Även hennes blogg är framgångsrik och välbesökt på minbebis.

Nina en tjej som jag lärde känna via Allt för föräldra-forumet när jag väntade Vicke. Som nu blivit mamma till en söt liten tjej (ännu en söt tjej, har ju en sedan tidigare, och ett gäng härliga grabbar också <3).

Johanna Lundstam ingen tvekan där om att hon ska ha en award. Driver en mkt intressant blogg, men spännande vinklar och tankar. Gillar folk som tänker till innan dom pratar, eller så gör man som Johanna och pratar först och överanalyserar sen ;)

Sista awarden går till en kille, Bitterpappan, för att han är kille och för att han driver en underhållande blogg om livet som småbarnsförälder.




Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhhhh va fint skrivet!!! <3

2012-01-09 @ 19:26:21
URL: http://minbebis.com/blogg/hannasliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0