Åh du ljuvliga fredag!

Så var det fredag igen... hmm.. var det inte nyss måndag?

Freja vaknade som vanligt innan tuppen, kl 06 stod hon i hallen och sa: Jag vill ha frukost, jag är hungrig!
Räddningen idag hette: JOHAN!

Min älskade man var redan uppstigen när Freja vaknade, då han hoppade över träningen igår och bokat in sig på ett morgonpass idag. Så Freja gick ner och fick frukost och jag låg kvar i sängen.

När Johan begav sig mot friskis kom Freja upp och la sig i hans del av sängen och fortsatte titta på barnprogrammen.

Detta gjorde att jag kunde ligga kvar ännu en stund. 0730 började magen kurra och jag vart galet sugen på kaffe, men jag låg kvar en stund till ;) Kl 9 steg vi upp.

Satte på kaffe, fixade frukost till mig, Freja ville ha ett knäckebröd och kaffe ;) Vi åt frukost i lugn och ro, och just som jag ätit upp sista tuggan på min macka vaknade Viktor.

Han sov bannemej till 0830! Tänk vilka sovmorgnar vi hade haft här hemma om vi inte hade haft en galet morgonpigg 3½ åring ;)

Nu är klockan 0845 och Vicke har precis ätit upp sin gröt och fruktpuré. Alla mäta och glada.

Freja bygger med Vickes mjuka klossar och Vicke SPRINGER runt i sin gåstol, vinkar och säger hej varje gång han tittar på en ;) 

Idag ska vi inte göra mycket. På sin höjd ska jag dra ett varv med snabeldraken och sen leka och mysa med barnen för resten.

Men vem vet, man kanske överraskar sig själv med ett träningspass på wiiet när Vicke sover... kanske! hihi

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0