Nu kör jag igång på riktigt

Igår övertalade jag Johan att boka om sitt måndagspass till att köra imorgon istället, så att jag idag kan komma iväg till Fitness 24 seven för att köpa mitt träningskort.

När jag ändå är där tänkte jag köra lite på crosstrainern.

Sen har jag kollat upp deras klasser som dom håller på värnhem, så på torsdag kl 19 tänkte jag köra bodypump och på söndag kl 11 tänkte jag köra Indoorwalkning.

En bra början! IW är skonsam träning och Bodypump är ju en träningsform jag känner till sedan innan.

Jag o Johan ska försöka kombinera våra önskemål nästa vecka så jag kan komma iväg på ett Corepass.

Tror att coreträning och allmän träning OCH viktminskning är lösningen på mina foglossningar.
Jag har så JÄVLA ont i min svanskota igen.

Så Zumba är helt uteslutet, jag får så in i helvetes JÄVLA ont i mina ljumskar och korsrygg när jag tränat det. Uppenbarligen gillar inte mitt bäcken när jag skakar rumpa :(

MEN nu ska jag bara överleva kvällen på crosstrainern först ;)


Kommentarer
Postat av: Soffan

Härligt! Du får berätta vad du tyckte om indoor walking-passet sen. Är också sugen på att testa ...

2012-02-21 @ 15:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0