I fucking LOVE Lisbeth Salander

Helt otroligt, igår visade dom Män som hatar kvinnor på svt.
Filmen började kl 2200, och var slut först 0030.

Jag som typ somnar 15 minuter in i alla filmer höll mig vaken igenom hela filmen igår.

Jag ÄLSKAR hela triologin om Millenium, Salander och Blomkvist!
Den är såjävla välskriven. Fängslande!

Minns så väl när jag läste böckerna, magisk upplevelse.
Min vän Sarah sa en gång att hon nästan önskar att hon skulle få lite minnesförlust så man kan läsa om böckerna med samma spänning som man gjorde första gången.

När filmerna gick på bio var jag såklart bänkad. Och till min stora lycka fick jag dessutom se just Män som hatar kvinnor på förhandsvisningen.

Så igår efter att jag hade sett filmen så uppstod den där beundran och kärleken till Lisbeth Salander igen. Hon är min gud.
Jag vill nog vara som hon! Hon är cool!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0