I did it... jag slog till!

Nu har jag en längre tid retat mig på min lur.... den fungerar ju inte riktigt som den ska, och det kan ju ha något att göra med att jag tappade den i toaletten ;)

Nej men den funkar... det gör den. Men jag har länge velat ha en bättre telefon nu när man fått smak på all telefonvärlden kan ge en :)

Så jag slog till jag ringde Telenor och dealde till mig en bra deal, tycker jag iaf. Utifrån vad jag betalar varje månad nu och med ny lur så kommer jag billigare undan, det tycker jag är bra. Och då har jag båe frisurf, fritt att ringa samt sms-paket á 3000 sms.

Så snart kommer det en avi hem till mig så jag kan hämta ut min nya kompis, en Iphone 4s 16 GB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0