Bet mig i röven!

Ja tacken för att jag faktiskt lyckades hålla mig vaken genom hela filmen fick jag i form av två barn som absolut inte tycker att jag skulle sova.

Jag somnade kl 01.
Sen vaknade barnen:
0300: Viktor, nappen och på med täcket
0330: Freja, kissig, in på toaletten och byte av nattblöjan
0340: Viktor, nappen, vändning och på med täcket
0410: Viktor, nappen, vändnng och på med täcket.
0420: Freja, hon var törstig, ner och fixa dricka
0520: Viktor, skriker helt hysteriskt, jag ger upp och går ner och fixar välling. Ny blöja, matning och sen puss och godnatt.
0630: Freja, vaknar och vill absolut inte somna om. Erbjuder henne att lägga sig i vår säng och titta på barnprogram. Men hon kan inte ligga still, hon sparkas och gnäller över att vi andas på henne, hon ser inte, tvn är för tyst....ja o 2000 andra saker. Men jag VÄGRAR stiga upp!
0715: Freja vill lyssna på musik på sitt rum.
0730: Viktor vaknar igen... och har bajsat.... bara till att stiga upp!

#hinkar kaffe tills magkatarren säger att det räcker


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni får turas om och ta barnen på natten., så får du sova lite mer ju :)

kram veronica

2012-02-11 @ 17:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0