Back to the 80`s

Oj vilket nostalgitripp jag fick när min vän Henrik Fransson skrev på facebook om att han plöjde igenom sina temasamlingar och hamnade på 80-talet.

Jag är född 82 men har systrar födda 74 o 75 så 80-talet var ju hett hemma hos oss. Och jag lyssnade på samma musik som mina systrar.

Jag, hopprepet och spegeln hade många dejter... o de låtar som gick varmast hemma hos oss var:



Troll med Jimmy Dean! 80-talet personifierat!

Underbart!

O såklart inget 80-tal utan Lili och Sussi... och ANKI BAGGER!



Och det absolut första svenska BOYBANDET ever... The Pinks! Underbart. Jag ÄLSKADE The Pinks. Tack Bert Karlsson för 80-talets hetaste småglin haha



Blir inget annat än rakt igenom lycklig av det här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0