Dagen D - den stora presentationen

Idag kl 0900 infann jag mig på min arbetsplats. Idag skulle nya hoteldirektören presenteras.

Kl 09 började jag med en frukostdejt med receptionschefen. Och när vi stegade in genom entrén till hotellet skådade vi en lång reslig man som vandrade omkring lite förstrött i lobbyn och vi tänkte båda två: det måste vara han.

Mycket riktigt! Det var han.

Kl 0930 presenterade han sig för oss i ledningsgruppen och kl 10 var det allmän info för resterande anställda på hotellet.

Jag är nu sjukt taggad inför att komma tillbaka. Mycket kommer bli SÅ bra.

På torsdag nästa vecka ska jag medverka på ett stormöte på Star i Lund och därför kommer Johan vara hemma och därmed också skola in Viktor den dagen :)

Woohoo nu händer det saker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0