Nåt av det snyggaste jag sett...

... i jackväg!

I tordags hade jag och Viktor en dejt med Johanna och Anabelle! Och då vi träffades på Entré var det ju ganska naturligt att ta ett varv i butikerna och kolla. Johanna var på shoppinghumör :)

Inne på Joy hittade jag en jacka som jag skulle kunna dö för tror jag! En fantastiskt fin röd skapelse...
1288 kr kostade den!

Hade jag varit en storlek 38 eller iaf 40 och vetat att jag förblev i den storleken hade jag slagit till!
Utan tvekan. Men då mina former fortfarande är för runda fick jag nöja mig med att "tvinga" Johanna att prova den, så att jag kunde titta och gråta en skvätt ;)



Visst är den fantastisk??
Förlåt för att bilden är sne men jag kan inte vända den av nån jävla anledning i mitt bildprogram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0