Ett steg i rätt riktning



Jag har beställt och betalat mitt körkortstillstånd!
Ett steg i rätt riktning!

Men ändå tvekar jag på mig själv och mina förutsättningar för att lyckas ta körkort!
Men varför skulle inte jag lyckas?
Jag är ju mognare och klokare nu än för 12 år sedan!

Jag har själv valt denna gången.... jag vet hur mkt det hade underlättat för oss som familj!
Varför tvekar jag då?

Jopga av den jävla körläraren jag hade på Erikssons... som fick mig att känna mig helt värdelös... som själv var den som var värdelös!

Räknade ut att jag säkert redan har kört 50 lektioner.... förvisso för mer än 10 år sedan. Jag skrev in mig på erikssons trafikskola den 11/9 2000.... Hade varit coolt om jag hade mitt körkort innan den 11/9 2012.. då har det bara tagit 12 år HAHA

Jag hittade iaf min körkorts-cdrom när jag städade bland mina kartonger igår, så där har jag ju en del jag kan lära mig, sen har jag ju min iKörkorts-app på min Iphone!

Det löser sig.. eller hur?


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tog själv mitt körkort för 1,5år sedan. Jag sköt också upp det år efter år. Men där mittemellan två barn, tyckte jag det var läge. Och det är tamejfan något av det bästa jag gjort!!! Det var tufft, men har man bara stöd hemifrån löser det sig. Jag övningskörde med mannen, medan sonen var hos mormor. Och jag hade uppkörning, höggravid, i snöstorm.



Jag tror verkligen att vi har fördel av att ta körkort som vuxna. Jag hejar på dig!

2012-04-17 @ 12:52:26
URL: http://familjenc.blogg.se/
Postat av: Karin

Klart du fixar det!! Jag tog oxå körkort sent men tack och lov före barnen, vet inte hur jag skulle klara mig utan.



Lycka till!!

2012-04-21 @ 08:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0