Ett år, redan!

Igår var det faktiskt ett år sedan jag gick på föräldraledighet!
Viktor är dock inte född förens siste juni, men pga foglossningarna klarade jag inte att jobba längre än till v 30.

Sanslöst att man har varit ledig i ett helt år!
Och än har man lite ledighet kvar!

Börjar jobba om 153 dagar, så jag behöver ju inte stressa ihjäl mig ;)

Ska ju njuta hela sommaren först!

LOVELY!
Men börjar lite smått längta tillbaka till jobb nu, så det kommer bli perfekt när jag börjar jobba i september!

Kommer säkert bli som efter Freja! Hon började också i augusti, så Viktor kommer ju vara 14 månader när han börjar, och det gick kanonbra med Freja!

Men ändå helt ofattbart att han snart blir ett år och att Freja blir fyra år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0