dags att sätta saker på plats....

På fredag kl 0815 har jag ÄNTLIGEN en tid hos kiropraktorn!
Ska till Laurin på dammfridvägen i Malmö.

Min rygg är en katastrof. Svanskotan är helt åt helvete. och häromdagen hade jag så ont att det molade ner i benen, kröp i benen... JÄTTEont gjorde det!

:(

Måtte jag få rätsida på den här skiten snart!
Jag VET att min övervikt inte gynnar varken mig eller min rygg.. men det är inte så lätt att bli kvitt ett problem när ett annat tar överhand.

Jag har inte kunnat träna på flera veckor nu, då jag blev typ halvt förlamad sist jag tränade, och då körde jag ändå "bara" på crosstrainern!

En sak i taget... först fixa ryggproblemen och sen vikten i kombination med träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0