Världens bästa lördag!

Igår kom min älskade man hem med världens bästa överraskning till mig.
En ask choklad, ett supergulligt kort och med beskedet om att han idag (lördag) skulle ta barnen med sig hem till sina föräldrar så att jag kunde få vila och njuta av lite ensam tid.

******

Morgonen startade kl 0730 då Freja vaknade, och kl 0746 vaknade lillebror. Upp med ungarna. Matning, påklädning och packning av skötväskan.

Sen plockade jag undan, tömde diskmaskinen, dammsugade, vek tvätt och körde igång torktumlaren.

Kl 0915 packade Johan och barnen ihop sig och åkte. Då snörade jag på mig träningsskorna och körde dagens wii-pass.

Sen vankades det frukost: Smoothie och två mackor med kalkon.

NU: Ett varmt LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT bad med en bra bok.

Ikväll när Freja lagt sig blir det: Kex, ost, Cava och yatzy med världens finaste man!

******


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0