Tackar gudarna för....


Mina fantastiskt fina barn. Särskilt en dag som denna. Med 39 graders feber och en förkylning utan dess like.
Vicke har varit snäll hela dagen, men såklart blir han supergrinig i samma veva som mannen går utanför dörren efter att ha lämnat av Freja. Freja är såklart också supergrinig för att hon är trött efter dagis.

Ingen kul kombination.

Tur dom är söta.

Men allvarligt talat så är jag mer död än levande idag. Vill bara gå o lägga mig. Men det kan jag inte göra, för jag har två barn att ta hand om. Och mannen var gullig nog och lämnade Freja imorse på dagis samt hämta henne kl 14, vilket innebär att han kommer inte hem från jobb förens ikväll runt 19-tiden!

Hoppas bara mina små älsklingar gör som jag vill!

(i samma stund som jag skrev den meningen så somnade Freja i soffan.... hoppas nu Vicke sover en timme till så jag också kan vila. )



Dagens Vicke <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0