Sovrumsrenovering

ÄNTLIGEN har vi fått målat och tapetserat i vårt sovrum!
I måndags och tisdags var min pappa här och fixade vårt sovrum <3
Det blev SÅ fint!

Såhär såg det ut när vi flyttade in för två år sedan:


Fruktansvärt ful kotapet...höll på att dö när jag såg den. Men det funkade i deras stil med deras möbler. Men det tog inte många minuter efter att flyttbilen lämnat vår parkering innan jag rollade över den hemska tapeten.




Men jag var aldrig nöjd, detta var bara en akut nödlösning. Men när det nu fanns tid och pengar till att fixa vårt sovrum slog vi till!


Närbild på tapeten. Det är en Boråstapet, kostade 599 kr rullen!


Kommer bättre bilder på sovrummet sen! Men nu har ni fått en liten inblick i hur det ser ut :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0