Sovrummet

Här kommer de utlovade bilderna på sovrumsrenoveringen



Dekorativ murgröna till bokhyllan



Ny fåtölj vid bokhyllan. Här kan vi sitta och läsa, och perfekt för matning av lillebror :) mysigt värre



Bytt överkast, mörklila på ena sidan och ljuslila på andra (det är alltså vändbart) men jag kan inte bestämma mig för om jag tycker det är snyggt eller om det är tacky.... hmm....



Nya lampor till natthuksborden.


Sovrummet sett från dörröppningen



Nu ska bara tjock-tvn bort, ny platt-tv upp på väggen och byrån in i klädkammaren så är allt klart!
Men Rom byggdes inte på en dag ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Jätte fint! Får lite hotellkänsla när jag ser det och det gillar jag!

2011-09-05 @ 18:43:45
Postat av: Anna Mårtensson

Gud va fint :)

Sen när vi köper lägenheten kanske vi kan hyra in dig som inredare? ;)

Kram Anna

2011-09-05 @ 21:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0