När ska jag?



Ska jag skriva in mig på viktväktarna igen?
Kan jag allt själv redan och klarar mig utan?
Eller behöver jag piskan för att klara viktresan?

Egentligen vet jag svaret redan eftersom jag måste skriva det här!

Fråga är bara när jag ska ta mig till viktväktarna för inskrivning.... eller om jag ska börja med online-viktväkteri.
Börja räkna points igen och komma in i tänket.

Fast jag tror att jag behöver en push och lite pepp av en coach!

Kontoret på Gasverksgatan vid Caroli har möten på tisdagar 1930, torsdagar kl 12 och lördagar kl 9 och 11.
Fyra tider helt i linje med när jag egentligen borde kunna!

Tisdagstiden är dessutom en XL-grupp, dvs en grupp för dom som behöver gå ner mer än 25 kg. Skulle kunna vara något.

Hur som helst... måste bara komma iväg och ta tjuren i hornen. Tror jag ta mig dit nästa torsdag. sen ska jag se om jag kan få med mig min mamma på lördagarna.

För varför vänta... motivation, rätt verktyg och menyförslag är ju aldrig fel!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tror min kusin går/har gått i XL-gruppen! Hon är kanonnöjd i alla fall!

2011-09-22 @ 18:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0