Nappbyte



Tack vare min fantastiske vän Cindy så har vi nu en nöjd son!
Efter två tidiga morgnar med Viktor så fick jag inse fakta att jag behövde byta till napp nr 2 till flaskorna.
Men denna magiska tvåa finns inte att köpa någonstans... Cindy däremot hade lyckats hitta två stycken på Apoteksgruppen på Kirseberg.  Jag fick den ena.

Så igårkväll slök lillebror 200 ml kl 2130 och somnade senad gott och sov till 0700.
De två föregående kvällarna har han typ ätit 80 ml och sen somnat, men vaknat för mat kl 05.

Ettan-nappen har för litet hål och det tar för lång tid för lillebror att äta så därför somnade han och vaknade hungrig....

Men nu är mysteriumet löst och ordningen återställd ;)




Kommentarer
Postat av: Nina Wiklund

Men du kan ju göra hålet större i napp nr 1. Koka en vanlig nål bara och sätt den i det befintliga hålet och tryck in till önskad storlek.

Fix färdigt!

-Ninis-

2011-09-07 @ 12:11:12
URL: http://frumotherwoman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0