Massmys och storstryk

Igår kväll var det sedvanligt lördagsmys hemma hos familjen Malmborg.
Freja somnade redan 1830 och lillebror var övertrött då han inte sovit på hela dagen typ. Vaknade 0730 och somnade 2230, och därimellan hade han sovit max TVÅ timmar. Galna unge.

Men Vicke är ju som bekant världens snällaste unge så han fick vara med på lördagsmyset. Satt i soffan och flinade upp sig så underbart.

Det blev underbar, iskall cava och ostbricka till lördagsmyset, som i det här hemmet består av: YATZY!



Jag är egentligen familjen Malmborgs yatzymästare, MEN igår kväll fick jag storstryk av min man.
Ja alltså vi spelade 9 rundor och jag vann EN! det är inte möjligt..... jag vinner ju alltid... Attans. Men det var han väl värd efter den fina dagen han gav mig <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0