Lilla längtan!

http://www.facebook.com/lillalangtan

På ovanstående länk hittar ni en sida som heter Lilla Längtan. Det är ingen vanlig välgörenhetssida.
Det är en sida för två fantastiska människor som har en liten längtan. Den efter barn!

Att adoptera barn kostar väldigt mycket pengar. Och efter att dom fick beskedet att dom aldrig skulle kunna få barn på egen väg så har dom beslutat sig för att adoptera. En mycket lång resa och process.
Alla är inte lika lyckligt lottade och kan skaffa barn på egen hand, därför så skänker jag mer än gärna pengar till dessa två.

Killen i sällskapet är en fd.klasskamrat till mig, och trots att jag endast umgicks med honom under de tre åren på gymnasiet så kan jag sätta huvudet i pant på att både han och hans fru kommer bli världens bästa föräldrar.

För om man längtar efter ett barn och inget hellre vill än att få älska ett barn, då kan jag också intyga att dom kommer göra det i överflöd.

Jag har skänkt dom en slant, 300 kr. För mig en struntsumma egentligen, men för dom en bit på resan mot att övervinna deras enorma längtan!

Dessa två sötnosarna kom hem till oss som tack för min gåva:



Freja har redan döpt dom till Emma och Kajlan! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0