Jag gjorde det!



Igår skrev jag in mig på viktväktarna igen. Ja jag tyckte att det var lika bra att göra det.
Vad skulle jag egentligen fundera över?

Jag vet ju att vv funkar och det är lika bra att ta itu med det med en gång. Ju längre man drar ut på det ju mer skit stoppar man i sig!

Så nu är det gjort!

Och första vv-frukosten bestod av min favorit- Havregrynsgröt med rivet äpple och kanel.



Bra därför att det är långsamma kolhydrater så man håller sig mätt länge. Äpple och kanel höger förbränningen :) Toppen. Det enda som saknas är en espresso så är frukosten fulländad. Men den ska jag dricka nu innan vi ska gå till Burlövs Centrum.

Cindy och Theo kommer snart hit och då ska vi promenera till Burlövs Centrum. En tur på 4 km per sträcka. Och så går man där inne också. Vilket innebär en promenad på drygt en mil idag med :)

Och som om det inte vore nog med en mils promenad, så har jag Freja på ståbrädan också, och där har du 18 kg extra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0