Invägning

Imorse vägde jag in mig på det Wii Fit som jag fick låna av min vän igår.

Har aldrig använt mig at Wii Fit innan, men min vän rekommenderade Wii Fit för mig, då man väger in sig och får sitt BMI uträknat, man sätter viktminskningsmål och ser diagram på det hela.

TOPPEN!

Så varje torsdag ska jag väga mig från och med idag.

Satte som första mål att gå ner 10 kg, och detta på 3 månader.
Vilket innebär att jag den 15 december ska vara 10 kilo lättare. Helst mer :) Men man får vara realist.

Det innebär 91 dagar, 11 veckor, alltså 0,9 kg per vecka i snitt för att nå målet.
Oftast går man ju ner mer i början.... och skulle jag snitta 1,5 kg i veckan skulle det innebära 16,5 kg. Och det är ju drömmen :) Men en sak i taget.

Vägde mig förra torsdagen, och har gått ner 2,1 kg sedan i torsdags. Så jag är ju på gång :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0