I did it!- wiiactivpasset avklarat!



Med full stöttning av Freja ska jag nu köra mitt första wii-activpass.
Nu ska min barbamammakropp blir lite mer slimmad!



fullkomligt slut efter passet.
Körde ett easypass. Tog 16 minuter och 32 sekunder.
Rekommenderades att bränna 164 kalorier, jag brände 177,1 kalorier :)

Har inte sprungit på 11 månader, men nu är det gjort. Shit va tungt det var.
Men nu är det gjort.

Startade en 30 dagars utmaning, vilket innebär att jag under 30 dagar ska träna 20 pass, man tränar två dagar och vilar en dag och så kör man så i 30 dagar. När jag har gjort 20 pass på easy ska jag starta en ny utmaning på 30 dagar med på mediumnivå. Och de dagar jag vilar kanske man kan köra ett zumba-pass, jag har ju köpt zumba fitness till wiiet också ju.

Nu ska jag bara komma igång igen. Det är det som är jobbigast... att komma igång.
Men skam den som ger sig... som jag sa igår.. slut på dåliga bortförklaringar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hejar på :)

2011-09-09 @ 12:11:25
URL: http://familjenc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0