Hårt arbete (Be)lönar sig



Vi har varit hemma en timme drygt nu, och nu äntligen känner jag att jag börjar landa.
FY vilken tur det var att promenera en mil med två små pojkar och en treåring.

Men skam den som ger sig!

Vi fick faktiskt äta lunch utan större protester.

Och vad slog vi då till med? McDonalds?? ICKE!

Det blev salladsbuffé och vatten.
Världens godaste vitlöksdressing.
Sjukt gott. Men mat är gott att äta när man är hungrig och kroppen skriker efter energi.

Jag övertalade Cindy att vi skulle gå hem också. Och tacka gudarna för att vi är två med två vagnar och en bärsele. För Theo ville inte ligga i vagnen och Freja orkade inte stå på sin bräda. Så Theo fick sitta i bärselen, Vicke ner i Theos vagn och bort med liften från vår vagn och ner med Freja där! Alla nöjda och glada... utom Cindy som fick gå hem ;)

Du är bäst Cindy! I love you!

Nu har Vicke fått mat, jag hann duscha snabbt när han låg och gymma, och Freja kollar på film. SÅ nu ska jag avnjuta min smoothie på blåbär o hallon, kaffe och riskaka!För det är jag fan värd!

Ikväll blir det lövbiff, sås och potatiskaka med sallad och mozzarella.
Mumsigt värre. Det är gott att vara nyttig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0