Effektiv som få

Då var det dags för tredje wii-passet i min 30 dagars utmaning.
Inte så lätt att få ihop allting.

Vi ska iväg till banken ikväll för att diskutar pension och sparande, så ikväll hinner jag inte träna. Därför så gjorde jag (som vanligt) allting på en gång här hemma.

Freja satte jag i ett bad och lillebror fick spana in morsan från sin babysitter. Och det gick bra. Riktigt bra. Ja han blev så klart grinig när jag hade två övningar kvar. Men jag sjöng under tiden jag tränade, och det fick honom att lugna ner sig lite. Så jag hann träna klart.

När jag plockade upp Freja från badet la jag Viktor i sin säng, och när jag och Freja var klara, ja då hade lillebror nattat sig själv <3

Dagens wiipass var ganska mesigt... 16 minuter långt var det. Och jag skulle förbränna ca 132.4 kalorier men jag brände 146.7 kalorier.  alltid nåt. Tror bestämt jag får ta en promenad med barnen sen så jag får rört på mig lite till idag.




Kommentarer
Postat av: karin/villhabarn

Visst är det wee fit du kör? Måste man ha en bräda till? Hur räknar den ut hur många kalorier du bränt? Lite nyfiken att köpa ett för det är inte alltid man hinner till gymet. Vad för typ av övningar är det? Får ju fortfarande inte träna magen pga snittet:-(



Duktiga du!!



Kram Karin

2011-09-12 @ 18:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0